wilmasliv-stardoll

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av wilma - 1 juli 2012 18:57

Ja, hej och välkommen till min nya bogg. Här kommer jag skriva om, eeeeee... skit i det jag skrev det ju ändå i presentationen. Ja, jag har typ precis varit på Ullared och shoppat. Jag shoppade typ bara litte. Kanske bara en T-tröja, mysbyxor (Korta), sockar och typ underkläder. inte så mycket ska dit snart igen så typ får shoppa mer då. Föresten så ska jag till Liseberg i morgon ( Askul) Så bloggar nog inte i morgon. Sommar tips på kläder kommer här: Ett par slitna jeans shorts, Neon färgad T-tröja/Linne och så klart ett par coola solisar så kommer alla killarna falla för dig (Skämt, då) Ja, jag har typ inte mer att skriva i detta inlägget så ja, vad ska man säga typ Hejdå! :)

Presentation


Hejsan! Ja det här är min blogg där jag skriver om mitt liv, Stardoll, Mode och mycket mer. På Stardoll heter jag wilma.coolGuld

Nu har jag bara en sak att säga, Hoppas du gillar min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards